Avondmarkt 2009

12 juni 2009

De avondmarkt van vrijdag, was een enorm succes dankzij het mooie weer. Aan de infostand van Vrouw & Maatschappij Ham was het enorm druk!!

Ze hadden een origineel geschenk voor vaderdag bedacht hadden, iedereen maar vooral de kinderen kon een badge voor vaderdag maken om op te spelden.  De kinderen mochten kiezen tussen voorgedrukte exemplaren of zelf een mooie tekening maken waarvan achteraf heel creatieve badges gemaakt werden.   Er werden meer dan 200 stuks geknutseld!

De mama's en andere dames kregen het receptenboekje voor een leven in balans waarin een aantal smoothies recepten staan.
De foto's van V&M met uitleg van het afgelopen werkjaar kon men bekijken tijdens het wachten van hun creatieve dochters of zonen.

Er werden ballonen van het toekomstige kindercentrum uitgedeeld aan de allerkleinsten, op de foto's zie je hoe de voorzitter deze ballonnen helpt opblazen, en de burgemeester heeft ook zijn creatieve kant laten zien.

Avondmarkt 2009