In het kader van de doortrekking van de N73 zal de aannemer de werken op de Nijverheidsweg aan de zuidelijke toegang tot Truibroek in de loop van woensdag 20 december afronden. Zodra het kruispunt weer open is, wordt de Nijverheidsweg volledig onderbroken ter hoogte van de toekomstige N73. Alle weggebruikers, dus ook fietsers en voetgangers, zullen omgeleid worden via Truibroek.

In de toekomst zullen enkel fietsers en voetgangers in de Nijverheidsweg via een nieuw aan te leggen fietstunnel de N73 kunnen kruisen. Voor gemotoriseerd verkeer is de doorgang definitief afgesloten. Zij zullen ook na de werken via Truibroek moeten rijden.

Planning werken januari 2018

Van 22 december tot en met 8 januari werkt de aannemer niet. Op 9 januari 2018 starten de werken opnieuw op.

Over het verdere verloop van de werken informeren we u via een volgende nieuwsbrief. Op www.wegenenverkeer.be/verlengingN73 vindt u steeds de algemene informatie over het project.