Niels Deelkens

• Geboorteplaats:

Diest

Wie ben ik?

Ik ben Niels Deelkens en ben 30 jaar. In 2011 ben ik in de Heidestraat in Ham gaan samenwonen met mijn vriendin Nathalie, die afkomstig is uit de vroegere Sluisstraat in Ham. In 2013 kochten we in de Langdonkstraat in Ham een huis. In 2017 hebben we ons eerste kindje, ons zoontje Finnick, in ons gezinnetje mogen verwelkomen.

Ik werk als technicus elektro-mechanicien bij de spoorwegen en daar sta ik in voor het onderhoud van de bovenleiding zodat onze treinen veilig kunnen blijven rijden.

Mijn grootste hobby is voetballen. Ik speel bij FC Rio in Genendijk, bij FC Germeer, bij FC Large (minivoetbal in het Vlietje) en bij FC Schoot sport.

Vorig jaar ben ik bij jong CD&V gestart om me in te zetten voor de toekomst van Ham, zodat onze gemeente een veilige en leuke plaats is en blijft om onze kinderen te laten opgroeien.

Dit zijn mijn wensen voor Ham:

- Dat Ham een veilige plaats is en blijft om onze jeugd te laten opgroeien en te laten ontdekken en beleven.

- Dat Ham een gemeente is waar we fier op mogen blijven en waar het gezellig is om te wonen.